zaterdag 25 april 2009

Ronde van Noord Holland 160 Km - liggers editie





Vandaag was de ronde van NH voor 6000 tour renners die wij soms tegen kwamen .Wat opviel dat veel mannen te dik waren...Vandaag ook de Liggers editie er van olv Kees van Hattem deze had ook voor een volgwagen die voor lekkere hapjes zorgde tijdens de korte pauzes. Als Kees zijn helm opdeed betekende dat we gingen vertrekken en snel.Zat nog mijn ijsje te eten bij Katwoude en het elftal was al vertrokken.. met 35km/u tegen de wind kon ik ze nog bijhalen.De velomobielen hebben met wind duidelijk voordeel (6 km/u volgens Wim Schermer) ten opzichte van mijn open tweewieler.
Met dank aan Pé Koomen voor de groepsfoto op de Zaanse schans.
Prachtige tocht ...

3 opmerkingen:

  1. Nou die 79 jarige 'chauffeur' was dus niet de chauffeur hoor maar hij heeft, voorin zittend als een koning, wel genoten van dit dagje uit! Rien is de echtgenoot van mijn vriendin Anneke, met wie ik samen voor de inwenige mens zorgde zaterdag.

    groet, Marian van Hattem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ware ligfietser weet natuurlijk ook niet precies waar het stuur zit bij 'n auto: Links/ rechts, wat zou 't ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nn gaat deze baron zondaag ok naar gouda?:P

    BeantwoordenVerwijderen