zondag 5 april 2009

Gouda liggers dag




Knie pezen weer genezen! Eerst een rondje van 45km ging wel goed, toen60, een van 70 en vandaag 120km!De Goudaliggers beginnen lekker laat om 12.00 dus alle tijd voor mij om de trein te nemen vanaf Muiderpoort station waar ik om 11.45 in Gouda aankwam. Een paar honderd meter rijden om op de markt te komen waar vandaag 9 liggers waren aangekomen waaronder 3 roeifietsers. Klein tochtje door het groenehart van Nederland, fraai, nu net geknotte wilgen en lammetjes in de wei. Ging niet al te snel(25km/u) en was in de bewolking nog een frisse rit. Rondje van 50 km gereden met een leuke groep.Later brak de zon goed door en voelde mij lekker genoeg om van Gouda naar Amsterdam te fietsen(met 30km/u nu). Had geen kaart bij mij en de GPS van laatste Nokia firmware werk niet op mijn N82..Dan maar op mijn richtingsgevoel afgegaan wat goed bleek te werken en spannend om op mooie fietspaden te rijden waar ik nog nooit ben geweest. Bij Uithoorn had ik een lichte tegenwind maar ben stug doorgegaan. Nu wel wat stijve en vermoeide benen maar geen kniepijn. Geslaagde dag! Lentebokbiertje bij het schrijven en vroeg naar bed..:)

3 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad al ee nmooie rit! Toen ik last had van mijn kniepezen trapte ik met een lage frequentie, maar ja, er zijn zoveel verschillende kniepijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door het fietsen na 3 weken pauze zijn mijn pezen weer genezen... lichte versnelling, betere afstelling pendalen en de plaatjes klikken nu beter in en uit, warmer weer, dit alles heeft wel geholpen.
    gelukkig wel.zal de komende winter iets voorzichtiger zijn.

    BeantwoordenVerwijderen