zaterdag 14 februari 2009

Koud rondje Hoorn



Na gisteren mijn verjaardag gevierd te hebben wilde ik na een Full Moon dansnacht toch gaan fietsen.
Voor Zondag ziet de weersvoorspelling er niet goed uit om met de ligfietsclub ALF te gaan rijden daarom vandaag de ambitie om een flinke ronde te maken.
Na drie uur vertrokken en via Ransdorp naar Monnikendam, Edam langs de dijk via Warder naar Hoorn. Daar om vijf uur aangekomen om even te pauzeren en een foto te maken.
Op de terugweg merkte ik dat het begon af te koelen naar vriespunt, ging iets langzamer (27 ipv 30km/u) rijden om de chill faktor te beperken. Kon gelukkig dit tempo volhouden tot aan de pont CS.
Daar kreeg ik weer gevoel in mijn tenen , die SPD plaatjes geven aardig wat kou door aan de zolen!
Was blij dat ik een hete douche kon nemen.. denk dat ik het vanavond het maar even rustig hou.

95 km

1 opmerking:

  1. hoihoi
    als het je leuk lijkt om eens zamen een stukkie te gaan ligfietsen.... doe mar even mailen dan superbeekie@gmail.com zal ik leuk vinden,

    gr je collega adamse ligger:P

    gr marcel,

    BeantwoordenVerwijderen