maandag 24 mei 2010

Elfstedentourtocht 2010




Deze keer zat ik in startgroep 4: 05.24 uur!Op dit tijdstip weinig fietser files en om 06.00 kon ik vertrekken uit Bolsward.Natte wegen maar de rest van de dag kon uw Baronrider in zijn korte broek en t-shirt rijden in het zonnige Friesland.Er werd behoorlijk hard gereden door de meesten (30+) en ik koos iedere keer een groep uit waar ik lang achter kon plakken.
Na 200km tijd voor een zelf gekozen pauze(afgezien van de stempel mini pauzes) bij een restaurant voor soep.De eerste kilometers na deze stop voelde ik wel mijn benen. De laatste 50km kon ik achter 2 'fixees'(racefiets zonder versnellingen) rijden die 30+ tegen de wind bleven rijden....
De meeste groepjes kwamen nu niet meer verder als 22 a 25 km/u.
Eind tijd 16.00.

In overvolle trein weer terug waarin uw Baronrider lekker moe ruim 3 uur later weer terug in A'dam was.




Met dank aan Jaring Huijser waarbij ik kon overnachten en mij om 04.45 naar de start bracht!
(ook voor de whiskey)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten