dinsdag 14 december 2010

Winterbreak...en einde blog..






Met dit winterse weer rij ik niet met mijn Kojak slicks door de polder.

Houd mij fit met schaatsen(nog steeds op de Jaap Edenbaan), rebounding op de minitrampoline, in de Yoga swing hangen, dansen en ben op een Low Fat Raw (dieet) sinds 1 november.Kaki's, kokoswater en de zachte cocos van de young Thai coconut uit chinatown(1.5 Euro) zijn nu mijn belangrijkste maal deze weken, juist in de winter..:)

Uw Baronrider viel 10Kg af(van 75 naar 65)bij 1.85m.Nu stabiel op 66Kg door meer spiermassa te trainen?Op mijn sept.DAM tocht vond ik mijzelf te opgezwollen uitzien en voelen, vandaar. Ik kan nu nog beter sprinten op mijn stads MTB als het stoplicht op groen springt. so far so good.


Heb mijn lange fietstochten gedaan blijf op de bBAron rijden maar ik houd de Blog niet meer bij..

Bedankt voor het kijken allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten